2012/07/11

Det där patetiska tycka-synd-om-sig-själv

Känner mig lite lätt småkinkig och övergiven. Att lyckats med konststycket att bli sjuk när det händer saker i Hålan är helt jäkla förkastligt. Idag ska det vara strosande längst med gatorna, alla de speciella dofterna, karuseller och langosätande. Men inget sådant för mig idag. Jag tycker faktiskt riktigt synd om mig själv. Det där patetiska tycka-synd-om-sig-själv, det är jag idag.

När alla är ute och träffar folk idag sitter jag hemma och ugglar framför tv. Att det är Sveriges slappaste dag idag stämmer nog bara på mig i Hålan idag. Fasen också.

140

032

Jag hoppas jag kan gå en liten runda i morgon i alla fall. Bara att få andas marknad. Tjurar en stund till och förbannar mina semestrande kristaller.

3 kommentarer:

katarina sa...

tycker ärligt synd om dig.. hatar själv den känslan av övergivenhet som uppstår i dom lägena... håller tummarna att du får gå i morgon :)

Nettan sa...

Tack :-). Det är ganska lustigt vad lite medlidande kan göra för en tycka-synd-om-själ ;-). Det känns lite lättare på någotvis. / Nettan

Västgötskan sa...

Jag sitter inne på ett kontor och jobbar, så jag hänger med i tycka-synd-om-mig-klubben. ;-)

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails