2012/07/06

Min verken leker man med eller skojar om

Ett par helt normala saker att använda på toaletten.

2012-07-06 12.13.03

Därför kan man fundera på när Molly kom och sa att de låg på hennes skrivbord. Jag kan väl säga att jag är själaglad att hon kom och visade det och inte bara satt tillbaka tandborsten. Den är nämligen min och min tandborste verken leker man med eller skojar om. Den är min, hands off. Blir lite lätt illamående bara av tanken att de bara satt tillbaka den i stället. Så nu har jag en ny tandborste igen.

Jag har dock inte fått fram vad det skulle göra med det. Vet inte riktigt vad man skulle få ut av att plocka och klippa en tandborste. Förutom en ilsk mamma då vill säga.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Tja, kan man klippa håret på dockor och syskon kan man väl klippa en tandborste. Alla sätt är rätt meningslösa liksom... ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails