2012/07/18

Jag ska bege mig ut på förbjuden mark

Jag skäms. Jag ska bege mig ut på förbjuden mark idag och jag kommer att trippa fram försiktigt, försiktigt. Det kommer vara som att bege sig ut på ett minfält.

Där kommer inte att finnas mycket östrogen där utan allt kommer att osa, och jag menar verkligen osa, testosteron. Testosteronstinna män som strosar omkring som små herrar på täppan. Det är de som äger. De äger varje gång som finns.

Jodå, jag ska bege mig in, helt allena, på Biltema. Detta kommer troligtvis vara som att be sin pojkvän köpa tamponger första gången. Jobbigt med andra ord. Men jag är modig och kommer att klara detta. Med positiva tankar kommer man långt.

Wish me luck

3 kommentarer:

Ricksen sa...

Nu ska du ju faktiskt inte köpa något bilrelaterat så det är lugnt. Männen finns inte vid studsmattorna.:-)))

Västgötskan sa...

Haha! Krisar det får du grymta och säga något obegripligt, gestakulera vilt och klia dig i skrevet så går det nog bra! ;-)

Nettan sa...

Hihi, det där måste jag komma ihåg att tänka på när jag besöker en sådan affär igen. Riktigt viktiga saker :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails