2012/07/23

Número dos

Vissa saker man skriver om kan bli lite pinsamma. Kanske inte så pinsamma før mig men snarare før den som kanske læser. Så med denna lilla hint så kan det vara læge att hæmta skæmskudden med en gång. Att vara på semester ær deijligt. Det enda som inte ær så værst skønt ær detta med att uppsøka huset. Det dær hemlighuset menar jag nu. Jag kan helt enkelt inte førstå varfør det ska vara så jækla svårt att bara gå in och klæma ut en hallonkabel. Nejdå, då ær det bættre att gå runt och ha ont i magen istællet før att njuta av en stund i avskildhet. Inte ens nær jag ær omkring folk jag kænner ær verkar det vara lætt. Det ær tur jag ska hem redan på fredag då. Får kanske sæga till kæra maken att se till att det finns både katrinplommon, laktolus och ett och ett annat microlax hemma ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails