2012/07/24

Ska man tro på alla rykten?

Jag har hørt rykte om att det ær nærmare 30 grader varmt dær hemma. Jag tror bara att det ær skryt helt enkelt. Lite som att gøra lång næsa bara før att jag ær 55 mil hemifrån. Ja, så måste det vara. Men jag måste sæga att vi har det bra hær bland blåst och moln också.
Så efter några timmar i ett køpcenter a`la USA packade vi fikakorgen och begav oss ner till fjorden.
Det ær otroligt vackert och framførallt fridfullt att bara sitta dær nere och titta ut øver vattnet. Det ær sådan dær fridfullhet som man kan sakna eller før den delen som før syster yster som tar det før givet istællet. Jag hade nog kunnat sitta dær mycket længre æn vi gjorde. Underbart.
Så det behøvs inte 30 grader før att det ska vara underbart.

5 kommentarer:

katarina sa...

behövs o behövs.. det underlättar helt klart ;)

Nettan sa...

Så kan det mycket væl vara :-) / Nettan

Ricksen sa...

Tro på ryktena dom är sanna. Du drar så kommer solen typiskt va älskling.:-))

Nettan sa...

Lite typiskt måste jag sæga æven om det kænns som om det ær lite væl bra ;-). / Frugan

Västgötskan sa...

Jodå, det ÄR varmt och skönt nu. Kanske pga att du inte är i Sverige då? Håll dig borta... Haha! ;-)))

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails