2012/07/05

Mitt namn är Nettan och jag är topzoholic

Det är lika bra att bara erkänna det. Jag har ett beroende, ett helt nypåkommet men som funnits där i många år. Men det är första när avsaknaden av något infinner sig som man inser:

Helvete, jag är helt jäkla beroende av topz.

Det skulle mycket väl kunna vara så att det är lite fingret och örat syndrom men jag vet inte säkert. Men hur det än ligger till så är de slut och jag sitter här nu nyduschad med otopzade öron. Det där är bara hur nasty som helst.

Så det är bara att erkänna. Jag är en topzoholic eller till och med så illa som en topzoman. Skulle väl luta mer åt topzoman eftersom jag inte smyger med det utan fullt öppet kan njuta, med små njutningsfulla stön naturligtvis, av topzandet.

Ja, det finns många konstiga beroenden. Eller så kan det vara så att det bara är jag som hittar på dem efterhand som de äntrar min kropp. Så skulle det mycket väl kunna vara. Mest troligt kanske till och med.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi här har du ytterligare en topzoman!

Nettan sa...

Alltid skönt att höra att man inte är ensam :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails