2013/06/04

Någon småerotiskt tungövning att slå knut på körsbärsskjälkar blir det inte ikväll

Den nakna sanningen ska nu avslöjas.

Nackdelen med föräldraskapet. Tro det eller ej så finns det några sådan också.

Som när jag idag köpte en liten påse körsbär. Körsbär som jag planerade jag skulle smaska i mig till några avsnitt med mjukporr, alias Games of Thrones. Barnen såg påsen och frågade om de fick ta några stycken. Ja, några kunde jag väl dela med mig av.

2013-06-04 17.02.05

-Kan jag ta den sista också frågade den lilla.

Say what???

På några minuter har de mofflat i sig hela min påse med körsbär. Jag kan väl säga att jag blev lite sur över detta. Hädanefter kommer jag inte acceptera ordet några utan kommer bestämt meddela antal.

Så lärdomen av detta blir att det finns inget som är mitt. Allt mitt är barnens liksom. Och det kan ibland vara en stor nackdel när jag för en gångs skull har köpt något enbart för egen del.

Någon småerotiskt tungövning att slå knut på körsbärsskjälkar blir det inte ikväll. Ikväll blir det kanelknäcke som vanligt. Jippi.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails