2013/06/19

Leaving on the edge

Är det en tavla, välvävd matta eller en tapet?

dålig app

Det är det man absolut inte skulle gissa på skulle jag tro. Det är min bank-app. Saldocheck? A, vad fasen, leaving on the edge får en ny mening. Det är tur att man inte ska in på “apoteket” som faktiskt har monopol och införskaffa starka saker till midsommar. Vem vet om jag hade kommit ut därifrån då.

Det är ganska skrämmande hur man förlitar sig på all denna teknik med mobiler och datorer. Man förlitar sig på att med en lätt skakning kunna få upp saldot på kontot och sedan snällt gå och handla eller sätta över så mycket som behövs. Man behöver inte fundera på hur mycket pengar där är på de olika kontona eftersom åtkomsten till saldo bara finns en skakning bort.

Tji fick jag. Nu var det i och för inte livsviktigt att jag fick fram det idag men vissa gånger är det ganska viktigt. Men det hade varit trevligt att veta om jag hade kunnat köpa lite fika att bjuda på idag. Det är ju trots allt min födelsedag och bröllopsdag idag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails