2013/06/17

Man skulle kunna kalla det ett klockrent I-landsproblem

Ett litet problem har uppstått. Man skulle kunna kalla det ett klockrent I-landsproblem.

Måndag idag och måndagar betyder gymdag för mig. Det bara är så och har alltid varit det, i alla fall detta halvåret så det räknas som alltid. Ikväll jobbar jag och då blir det liksom problem. Det hade varit enkelt att kunna skjuta på det till imorgon. Imorgon jobbar jag kväll.

Nja, detta känns inte riktigt ok alltså.

Så jag funderar nu på att ta mig en stavpromenad runt slingan medan tjejerna får cykla. På slingan får man inte cykla.

Efter en förfrågan till den allsmäktiga skaran på facebook blev domen i alla fall att det var ok om tjejerna inte buscyklade utan cyklade lugnt och fint. De allsmäktiga har talat och jag känner att det nog är lite ok ändå.

stava

Så dök nästa fråga precis upp. Är det ok att lämna en 9-åring själv hemma under 30 minuter?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails