2013/05/18

Nettans pepplördag

Lördag, du underbara lördag. Den dagen då jag får vara hur ego jag vill och bara skryta.

Fast idag behöver jag inte skryta så mycket. Idag har jag fått ordentligt med pepp redan (fast mer skadar aldrig).

Mitt obligatoriska lördagspass på gymmet är avklarat och jag dryper av svett. Det var grymt varmt i hela lokalen. Jag har med jämna mellanrum stött på en kille som också kämpar med sin vikt och han var där idag.

Han berömde mig för min viktnedgång och den där boosten man får när någon helt, nästan, okänd bara säger en sådan sak går knappt att beskriva. Jag svävar liksom lite på moln och känner mig så jäkla duktig när till och med okända som man stöter på någon gång ibland på gymmet uppmärksammar mig.

Så jag har en bra pepplördag idag. För jag är förbannat duktig även om jag gjort några snedsteg i veckan. Jag kämpar liksom på och med allas hjälp och hejarop går det ännu bättre.

20130518

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails