2013/05/01

Jag får skärpa mig och välja den stora

Det är så otroligt längesedan jag tog kameran med mig när vi varit iväg. Det har liksom bara blivit så och jag vet inte riktigt varför.

För när vi drog till Grannhålan idag så packade jag ner den stora kameran och passade på att fota lite. Det blev inte mycket när jag väl var där men några bilder blev det. Jag kan tycka att det är lite synd att jag inte vill fota lika mycket som jag gjorde innan för man går miste om ganska många ögonblicksbilder. Det har blivit en massa mobilbilder och det är ju långt ifrån samma sak. Men den har jag alltid med mig och den är lätt att dra fram för att ta en bild. Jag får kanske skärpa mig med att asa den stora med mig.

Ett litet axplock ur dagens skörd. Fikakorgen var naturligtvis packad.

017

006 
031

043

059

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails