2013/05/30

Ett papper som liksom osar “min framtid”

Jag har idag fått sätta min vackra namnteckning på ett mycket viktigt papper. Ett papper som liksom osar “min framtid”.

Jag har fått jobb, jag har fått jobb. Jag är så otroligt glad att jag har lyckats med detta.

Inte nog med att jag har lyckats få jobb, jag har dessutom fått ett jobb som är skapat till mig. Min befattning och arbete har alltså inte funnits innan. Jag tycker det är så coolt och häftigt. Att jag liksom har visat framfötterna så mycket och visat dem vad jag går för att de utifrån detta har skapat mitt jobb. Att jag lyckats göra mig lite oumbärlig.

Så jag gör min sista dag på LIA:n imorgon och sedan kommer jag tillbaka och börjar på riktigt den 1 juli men först har jag tre veckor på mitt gamla jobb.

Det känns dock lite oschysst att lämna in handduken mitt i sommaren. Jag har suttit med de där semesterscheman ett antal år och det är inte roligt när någon hoppar av. Men samtidigt måste jag se till mitt eget nu. Detta är ju det jag har strävat efter med min utbildning. Att få möjlighet att arbeta med något annat. Och det kommer jag att få göra.

Alltså det är så häftigt och jag är så jäkla glad.

2013-05-30 14.49.04

4 kommentarer:

Viktkamp sa...

Grattis =) Så himla skoj, ja se till dig själv nu =) Kramar

Anonym sa...

Grattis grym är du, önskar dig all lycka! !:)/Elzana

Carita Liljendahl sa...

Härligt härligt - stort grattis!

I det här läget är det helt klart att du tänker på dig själv och inte på din nuvarande arbetsgivare och semesterscheman :-)

Nettan sa...

Tack ♥ / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails