2013/07/15

Mitt liv är så spännande just nu

Mitt liv är så spännande just nu. Jobba,  kolla grejer till köket, laga mat och förhoppningsvis ett litet soffhäng med stumma fötter i högläga innan det är dags att börja ny dag.

Alla skriker ut sin glädje över att de har/ska ha/har haft semester men ja jag knegar på.

Det är fasen inte konstigt att veckorna går fort när jag själv inte ens hinner med dagarna. Men kära maken gör stora framsteg i köket och jag har nästan lite dåligt samvete för att jag i princip verken hinner eller orkar hjälpa till. Men fyra våder tapet blev det igår i alla fall.

Det är hur läget är nu. Jag hinner inte ens skriva från dator utan det blir lite halvdana inlägg från telefonen. Mitt liv är så spännande just nu.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails