2014/04/01

Asagod helt enkelt

Hej och välkomna till Nettan smakar mera.

Magnum Marc de champagne, en jubileumsglass med champagnesås och ett överdrag med dubbla chokladlager varav det yttersta är silvrigt.

Nu är det så att jag är ingen champagneexpert på något vis, inte ens på lite vis. Men jag kan nog säga så mycket att champagne inte ska smaka romrussinglass. Och det gjorde denna. Så gillar man romrussinglass med en liten twist så kommer man tycka att denna är asagod. Och ja, jag gillar romrussinglass och tycker därför precis detta. Asagod helt enkelt.

Sedan måste jag säga att jag var lite skeptisk mot den silvriga ytan. Den smakade bara choklad så det var inte smaken men att stoppa det där silvriga, konstgjorda i munnen kändes inte helt ok. Det såg så konstgjort ut. Men med tanke på hela glassens smak, har jag sagt att den var asagod, så kan jag nog ha lite överseende med det.

Over and out.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails