2014/01/26

Vi har fått en son

Så var det detta med sms igen.

Min telefon är åter igen inlämnad eftersom den fortsätter att stänga av sig när det passar den. Och det är inte alltid det passar kan jag säga. Speciellt inte när den ska meddela frugan att det är dags att stiga upp om mornarna klockan 05:10. Så det är ju tur att jag ändå har den där gamla kvar som är pålitlig, i alla fall vad gäller att meddela frugan om morgon.

Pålitlig är den dock inte att skriva sms med. Det lever sitt eget liv. Helt ärligt är det så. För jag skriver en sak och den ändrar till något helt annat. Och eftersom jag ofta har bråttom när jag skriver så skriver jag och trycker på sänd. Jag borde ha lärt mig men det är ju detta med att lära gamla hundar att sitta.

Så de senaste dagarna har jag döpt om barnen och vi har tydligen även fått en son. Samt att en Sebastian har dykt upp från ingenstans. Men annars är allt normal. Och så svåra är mina sms inte att förstå.

1545618_10200493986070870_181939402_n

Eller hur?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails