2008/11/26

Huvudvärk

Har precis kommit hem från jobbet och jag är så tung i huvudet. Har ändå varit en lugn kväll. Är fortfarande irriterad på dagis för att dom inte kan prata med varandra avdelningsvis. Kommer att missa L:s lucia nu eftersom dom lagt den på samma dag som M:s. Gör kanske också att jag har lite huvudvärk. Pratade med M:s avd. idag också men får inget riktigt svar. Sen känner jag mig obekväm också eftersom jag normalt tycker att dom gör ett kanonjobb med tjejerna och inte är den som klagar i första hand. Känns lite ovant men eftersom jag blev så irriterad med en gång när L:s lapp hängde där och frågan om dom inte pratar med varandra bara kom. Men jag kan jag också.
Nu ska jag in en runda i lusthuset och sen är det nog dags att lägga sig. Tjingeling

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails