2008/11/22

Första av många

Hej och välkommen till mitt lilla krypin. Så har jag då äntligen lyckats med denna konst att skapa en egen. Med tanke på hur totalt ointresserad jag är av själva datorvärlden så är ju detta ett under i sig. Inte själva datorvärlden på det viset för jag tycker om att vara ute på mina forum och dyl men hur allt fungerar det är det jag inte lagt ner speciellt mycket tid på. Nu är frågan hur allt ser ut när det är färdigt. Tror nästan det är lika spännande för mig som det kan vara för er. Nu har jag startat iaf och det kommer nog att bli litegrann efterhand. Nu är det dags att starta med lite lördagsmiddag bestående av revben och härlig rödkål. Kanske inte lika härligt ikväll när vi är fyra som äter det.

1 kommentar:

jez sa...

Var tvungen att kika in!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails