2013/05/11

Vad finns i dagen alkohol eftersom man blir så dålig nu?

Ibland är det inte så bra att bli äldre. Som till exempel detta med alkohol.

För ju äldre jag blir ju mer konstiga grejer verkar de ha i den där alkoholen. För ju äldre jag blir ju mer dålig verkar jag bli när jag väl dricker.

Vi var på en helt underbart rolig 30-årsfest igår och jag värmde upp med ett glas vin hemma. Tyckte det var dags att dricka upp det som fanns kvar i boxen som jag hade sådana problem att öppna för flera veckor sedan. Fungerade alldeles utmärkt fortfarande.

Får se till att ha en box hemma i sommar av det märket tror jag. Riktigt gott och lättdrucket. Vissa drar en box per helg medan jag planerar att köpa en box under sommaren. Det är kanske därför som alkohol gör mig så dålig nuförtiden. Det är så sällan som den intas.

Fast idag är jag faktiskt inte så dåligt. Mest trött och sugen på en massa onyttigheter. Inte en så bra kombination när man är så hurtig som jag är nuförtiden. Så därför här jag köpt en påse chips till ikväll. Blir extra hårt på hemmet i morgon.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails