2013/06/08

Så examensfest blev det med några klasskompisar

I två års tid har vi kämpat tillsammans. Med lite vemod bestämde vi oss för att träffas och ändå fira våra bedrifter. För även om vi inte har fått något svar så har vi ändå tagit vår examen och det var satt till igår. Så examensfest blev det med några klasskompisar.

Festfin

Jag krängde på mig min nya tunika och drog på mig den lånade boleron som jag skulle ha lämnat tillbaka redan och på väldigt, väldigt länge kände jag mig riktigt fin och bekväm med mig själv. Jag var riktigt nöjd över resultatet och det är en lite annorlunda känsla måste jag säga.

Vi var bara åtta stycken av hela klassen som träffades. Dålig uppslutning som vanligt men vi som var där hade riktigt roligt. Lite gott att dricka och lite gott att äta och en massa skratt.

Lite brännboll, lite kubb, lite snurra-runt-pinnen och lite rövkrok var vad vi hann med under kvällen mellan alla goda drinkar, snapsar och skratt.

2013-06-07 21.25.50

2013-06-07 22.50.50

2013-06-07 22.53.32

2013-06-07 22.53.45

2013-06-07 22.51.28

Det är ett helt underbart, och fullt normalt, gäng människor som jag har fått äran att gå mina två år med. Och som sagt så är det med ett litet vemod som jag nu lämnar dem. Men vi har sagt att vi ska träffas ibland för lite partaj. Det hoppas jag verkligen blir av.

Tack för dessa åren och tack för en underbart rolig kväll igår.

Rött hjärta

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails