2013/06/02

Bröllop, Kalle hjärtar Rita

Det finns inte mycket som går upp mot ett bröllop. Det är vackert och romantiskt att få vara med och dela två tvillingsjälars trohetslöften till varandra. Detta var vad vi fick uppleva igår när min kära bror Kalle och min vackra svägerska Rita blev man och hustru.

050
121
150
240

Vackert, skirt och strålande leenden. Sedan var det vi andra också då.

200206

Jessika och Roald, Helèn och Björn. Vi posar alla lite olika verkar det som.

128259

Familjebild tillhör inte vanligheten så beskåda oss alla. Dock ser våra barn ut som om de tycker att vi är väldigt pinsamma som tvingar dem genom gå detta. Jag måste ju även lägga ut bevis på att jag har haft en långklänning i alla fall en gång i mitt liv.

252

Ja, också blev det en närbild också. Den nakna sanningen liksom.

Tack för att vi fick vara med och dela er fantastiska dag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails