2013/06/28

Ett enkelt collageprogram helt enkelt

Jag har velat ha något program som gör att jag lätt kan sätta två bilder, eller fler, bredvid varandra. Ett enkelt collageprogram helt enkelt och när jag skriver enkelt så menar jag verkligen enkelt.

Idag hittade jag ett. Så enkelt att det inte kom en enda svordom från min vackra mun och efteråt kände till och med jag mig mycket klok på detta med datorer och dylikt.

Jag satt och kladdade lite och fick ihop två stycken, lite amatörmässigt men det är collage i alla fall. Förhoppningsvis kan jag komma på lite mer finesser i programmet så att de kan bli lite mer fancy men jag är fullt nöjd med att jag fixade det.

Främst var det till att kunna lägga före-och efterbilder lite snyggt på mig själv.

Fotor062810338 
Lite såhär. Mycket snyggare, nu menar jag inte mig själv då, när de sitter ihop.

Kladdade även med ett annat. Glömde lägga någon ram runt men ganska hyfsat ändå.

Fotor062811009

Lite sådär nördigt nöjd är jag. Kommer kanske fler.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails