2011/09/07

Utvecklas till mer än simpla drömmar?

Jag har nog en väldigt bra “En liten saga” på lut. Jag har den på tungan, eller jag kanske ska säga i fingertopparna, men problemet är att den är inte det minsta rumsren och risken är nog ganska stor att någon stänger av mig som en trevlig och läsvänlig liten blogg för att hamna hos alla sexbloggarna. Detta vill jag naturligtvis inte, i alla fall inte med min vanliga blogg. Det är inte lätt att drömma när jag inte har möjlighet att få ner det. Jag får kanske fundera på om jag kan göra om den lite för att få den mer rumsren för oj vad det kliar i fingrarna att få skriva ner dom där speciella orden och den där speciella handlingen. Jag gör väl inte er nyfikna nu? Jag får helt enkelt ta med mig mitt lilla kladdblock om jag får några bra tankar om hur jag kan skriva ner den. Jag har lärt mig att om jag inte har något att skriva ner min tanke som jag får med en gång så glömmer jag bort den sedan. Detta är riktigt irriterande eftersom tanken ofta ligger precis utanför minnet och nosar och det är så nära att jag får tag på den. Men ofta slutar det med att den försvinner helt och detta är lite tråkigt. Så kladdblock med ikväll alltså när jag sitter i min jobbebil och gästspelar lite.

“En liten saga” som jag är nyfiken på hur det skulle kunna gå är denna. Även denna gillar jag och är lite nyfiken på fortsättning. Jag får kanske ta mig en allvarlig funderare på om det mot förmodan skulle kunna utvecklas till mer än simpla drömmar. Kan undra det?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails