2009/12/29

Vinkat bye, bye..

Varit och firat min kära svärmor ikväll.
Fortfarande mätt på den goda smörgåstårtan. Orkade inte vara iväg så himla länge bara eftersom det blev väldigt sent igår. Vi satt upp länge eftersom det var Jessicas sista kväll innan dom begav sig hemåt idag. Har gått och väntat på samtal hela dagen så man vet att resan gått bra. Dom var inte hemma fören vid vid 6 tiden så det hade tagit ganska lång tid. Jag har inte pratat med henne så jag vet inte hur vägarna var. Men dom hade tydligen grymt mycket snö hemma iaf.
Får se om det kommer mer här också. Det skulle bli ganska kallt över nyår så då är det väl inte säkert att det blir snö. Skönt om det inte kommer mer med samtidigt är det roligt för barnen om det behagas komma lite till. Det återsår att se hur det blir med den saken.

Nu är det dags att sov. har en lång jobbedag i morgon också. Och sedan jobbar jag till 10 på nyårsafton och Josse jobbar också kväll så pojkarna får fira förkvällen själva.
Menyn som dom planerat in är iaf att dom ska grilla. Tycker jag faktiskt är lite häftigt såhär mitt i vintern.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails