2009/12/14

Luciafirande 2

Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket ikväll. Blir lite bilder från Mollys lussefirande ikväll istället. Svårt att välja ut bilder eftersom det är så många andra också på dom. Men jag har lyckats bra ändå eftersom dom som syns av barnen är tillfrågade. Hoppas jag iaf.
Försökte få ett kort på bara Molly men Lilly ville verkligen vara med.
Julia och Molly.
Mer Molly och Julia.
Efter firandet blev det lite dans runt granen. Molly ger sig på "små grodorna"
Och tro det eller ej så hade faktiskt tomten hittat dit också. Till alla barns glädje. För jag tror inte jag hörde ett enda ledset barn och det måste vara ganska bra betyg från tomten. Men det var en väldigt snäll tomte som dessutom visste att en av barnen fyllde år också så det blev lite hurrande.
Lilly väntar spänt på att få en godispåse.

Nöjda tjejer.
Var en mycket trevlig kväll.
Mollys fröknar är fantastiska på att fixa grejer för barnen.

1 kommentar:

Johan och Emil sa...

Det är alltid kul med massor av luciafirande :)

Var gärna med i veckans blogg :)

ha det bra :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails