2009/02/16

Bastat

Tagit en lång skön bastu. Molly ville följa med så det fick hon. Trodde att hon bara skulle gå in och sedan gå ut igen. Men hon parkerade sig snällt på nedersta laven, sittandes på en handduk. Och hon pratade och pratade om allt möjligt. Hon var väldigt stolt över att få vara med i bastun. Hon satt kanske i 5 minuter. Pustade lite och sen tog hon sin handduk och puttade upp dörren med den. Troligtvis för att hon inte skulle bränna händerna. Hon traskade ut till Rickard som hängde tvätt och fortsatte prata. När han var färdig och skulle hjälpa henne att dusch skulle hon naturligtvis basta en stund till. Jag har faktiskt varit ganska förvånad men hon blir väl som oss. Löv the bastu;-). Men jag blir lite orolig så hon inte sitter för länge. Men sen samtidigt så tror jag inte det är någon fara nu när hon är så gammal. Hon mådde jättebra nu ikväll iaf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad gott, har ni bastu hemma ?
Vill jag med ha..jag fryser jämt :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails