2009/02/08

7/2 Trötta barn

Är så imponerad av tjejerna när vi är iväg sent. Lilly går och lägger sig vid 18-tiden en vanlig dag. Idag skulle vi vara uppe hos Micke och Malin vid 18. Inget gnäll alls och dom har hållit igång hela kvällen. Precis innan vi skulle köra fick hon en flaska välling och sen somnade hon faktiskt i Emelies famn. Hon märkte inte ens när jag klädde på henne. Då var klockan halv 12 också. Hoppas verkligen dom sover länge i morgon. Och hoppas att Molly blir sovandes i sin egen säng inatt för jag är riktigt trött nu och ska gå och lägga mig. Behöver få sova bra inatt eftersom det varit två nätter som Molly kommit in och då sover man inte alls bra.
♥God natt mina vänner♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag måste nog säga att jag tyckte rätt låt vann :-)
Hoppas du haft en bra dag!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails