Hm, hur tänkte de här?
“Vi satsar mycket på lokala producenter och har stort sortiment av närproducerade varor”
Det där är ett väldigt bra tänk tycker jag. Det som kanske inte är så bra är att de valt ut fyra billiga varor som de gör reklam för.
Fläskytterfilé från Danmark
Blandfärs från Irland/Danmark
Glassbåtar från Engelholmsglass
Alltså, går man ut med närproducerat i reklam borde man kanske ha just detta med också på reklamsidan och inte enbart billigt kött från Danmark. Bara en liten tanke liksom. Kanske dags att skaffa ny reklamnisse?
2 kommentarer:
Jag reagerade mer på bilderna på damerna. De frontar livsmedlen så fint (på den lilla bilden på min dator ser vänster-damen ut som att hon putar med läpparna, mitten-damen ser barbent ut och höger-damen ser ut att hålla upp ett kattskinn eller en gigantisk silverfisk?) I kombination med texten till höger om bilderna "Alltid redo för dig!" känns 39.90 kr/kg jättebilligt...!
Hihi, ja de behöver verkligen en nu reklamnisse när man ser det på det viset :-) / Nettan
Skicka en kommentar