2011/06/28

Onani i duschen

Visste ni att över hälften av svenska folket onanerar i duschen? Resterande brukar sjunga. Bara något jag har hört någonstans. Vet ni vad dom brukar sjunga då? Tänk nu riktigt efter så det blir rätt. Viktig fråga detta.

Vet du inte? Då vet vi vad du gör i duschen då. Vilken sång? Inte en aning Blinkar. (Verkligen moget frun).

Skitdåligt, ja vet. Jag vet inte vad jag ska skylla på. Värmen eller bara uttråkad. Ja något är det i alla fall. Det är nog lika bra att jag intar ett härligt ryggläge tillsammans med Roland. Jag måste snart bli färdig med Det mörka tornet. Den är så bra men jag orkar ju bara läsa några sidor innan jag somnar. Lite dött läge där. Men lägger jag mig redan och kurar ner mig kanske Roland kan ta mig framåt till outforskade höjder. Kanske lite som onani i duschen. Eller vad det som att sjunga en trudelutt?

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Ha ha! Ja, vad säger man... Antingen hör jag inte in i någon kategori, eller så blev jag just tagen på bar gärning.
För sången har jag INGEN ANING om heller! :-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails