2010/06/06

Behåll tröjan på

Några dagars fint väder. Så härligt.
Om bara dom hade låtit bli att komma. Som tur är har jag bara sett någon än så länge men jag vet att dom kommer att bli fler.
Bävar.

Jag pratar naturligtvis om alla män/killar som envisas med att dra av sig tröjan var som helst.
Usch, jag tycker faktiskt det är vidrigt att möta en man utan tröja. Och ännu vidrigare är det när man stöter på dom på affären.
Där står man och klämmer på lite meloner och så kommer en barbröstad man och klämmer på melonerna bredvid. Jag får rysningar.

Och det spelar liksom ingen roll hur han ser ut. Om han är vältränad och brunbränd eller blek med kagge. Jag vill inte ha en massa män på stan eller affären utan tröjor. Ta av dom på stranden eller i trädgården men behåll den på ute annars.

Varför tycker jag såhär?
Inte en aning ska jag säga. Jag tycker bara det är hemskt.
Och jag kan inte gå in på en jämställdhetsdebatt här heller och säga att kvinnor inte kan dra av sig tröjan så det får inte män heller för det är faktiskt så att kvinnobröst är en sexsymbol.
Nu får jag väl halva landets feminister på mig med det är faktiskt så. Bröst är sexigt.
Men det är väl samma där kanske. Sexigt så länge inte flashas i tid och otid. För det är faktiskt så att det är nästan lika otäckt att möta en tjej i bikinitopp på affären. Det tillhör inte. Men det tillhör på stranden. Så håll det där tack.

Så blev det lite invecklat ändå men det jag ville ha sagt är att BEHÅLL FÖR FASEN TRÖJAN PÅ NÄR NI INTE ÄR PÅ STRANDEN.  
Och låt oss slippa se er halvnakna överallt.
Och det är väl kanske likadant där. Jag gillar nakenhet men fasen inte på stan.
Ja ni förstår säkert vad jag menar innan jag blir mer invecklad.

Vad tycker ni om män/killar utan tröja på stan/affären?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails