2009/11/13

Bowlingkväll

Var iväg och bowlade med några arbetskompisar i gårkväll. Vi var nere på zuperbowl där man bowlar först och äter lite sedan. Allt under samma tak:-). Vi hade så jäkla roligt. Det är så skönt att träffas utanför jobbet ibland, även om det blir lite jobbprat, och bara få vara sig själv. Se dom privatklädda och lite uppsnoffsade. På jobbet går man i halvsunkiga kläder och väntar kanske att tvätta håret tills man har slutat jobba pga att man ändå får tvätta det då eftersom det luktar rök. Ja ni förstår vad jag menar:-).
Nu kör vi. Trycker man på den knappen?
Fint folk kommer sent;-).
Profsbowlarna 1.
Hmm, den drog åt vänster, igen, och inte hördes det något oväsen heller. Kan undra vad det berodde på;-).
Profsbowlare 2.
Och här kan man skåda några av dom fina resultaten. Vi kände oss som profs men siffrorna visade på något helt annat;-).
Stategitänkande?
Jag slog dig eller var det du som slog mig?
I väntan på att maten ska komma in.
Ser ut som allvarligt skvaller.
Maten: Kycklingspett med klyftpotatis och tzatziki. Det var mycket gott. Jag är lite skeptisk till att äta kyckling ute men det gick bra.
Och sist passade vi på att avtacka Linda eftersom hon slutat. Sorgligt nog.
Såhär ser presenten ut. Det ska sitta på detta viset:-).

Vi pratade om att vi kanske skulle ta en runda till innan jul. Som det är på jobbet nu behöver vi träffas lite utanför också. Mest för att skvallra lite. Får se hur det bli med det.
Men vi måste göra detta oftare. Tycker ni inte?
Tack alla för en trevlig kväll in the big city:-).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kors i jösse namn vad kul vi hade!:) Har en liten hemlis till dig... Jag har ont i rumpan idag!! hihi

Nettan sa...

Ja visst var det kul:-).. Kan väl med säga att min skinka och lite ner mot låret också känns lite. Man skulle kunna tro att man är otränad;-)..

Anonym sa...

inte bara ni som hade ont i rumpan ;) hade kanonkul o ni vet att jag gärna följer med igen, om ni vill!!! kram Linda

Anonym sa...

Undrar när jag ska bli avtackad.

Nettan sa...

Klart vi vill ha dig med Linda:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails