2009/06/28

Knaperstekt ;-)

Skulle ju pumpa upp poolen innan. Letade upp pumpen i garaget och inser att munstycket passar inte. Så där satt jag och blåste och blåste. Blowjob tills jag var blå i ansiktet;-).
Så var jag tvungen att lämna det för Lilly höll på med något hon inte skulle. Och naturligtvis passar Molly och E på att kladda med pumpen.
Och då visar det sig att dom konstiga flärparna på kanten av munstycket är andra munstycken man kan sätta på och som då passar i poolen.
Fan vad jag är kass på sådana grejer.
Men det gick i en rasandes fart att pumpa dom andra två ringarna iaf.
Vi satt ute länge och den där grisskära färgen jag pratade om igår är inte grisskärt längre. Jag har lyckats bränna mig ordentligt på ryggen. Så nu har jag en mer illröd färg där. Och jag har så jäkla ont nu. Minst en gång varje år händer detta. Nu har jag iof inte smort ryggen eftersomm jag inte kan smörja själv. Men resten är smort med 20 och jag är lite röd även på brösten och armarna. Får hoppas att jag kan sova lite i natt iaf.

Imorgon är det dags för vägning. Riktigt spänd. Tycker jag har varit duktig. Har ju skakat helt i tisdags och sedan något mål onsdag och torsdag. Men efter det har jag skärpt mig och både skött maten och varit ute på någon långrunda. Har dock ätit lite mycket ikväll. Gjorde samma fruktsallad ikväll som vi hade till lunch. Jag hade nog 4-5 skedar kvar när jag kände mig mätt men åt ändå upp det och det ska man ju inte göra. Men jag har goda förhoppningar inför imorgon iaf.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails