2008/12/12

Snö

Vaknade till ett snölandskap i morse. Så fint och ljust det blir men ack så tråkigt ändå. Det snöar fortfarande och det är grått ute så risken är nog stor att det kommer att töa bort. Ska det vara snö ska det vara en klar dag med hög luft. Då är det härligt. Men jag har lärt mig att man kan inte få allt man önskar;-).
Jag har lyckats att disneyfleecen jag hade ute på tradera gick på köp nu. Glad, alla pengar är välkomna just nu. Sen blir man lite orolig att dom inte läst objektbeskrivningen riktigt heller eftersom luvan hade en söm som gått upp. Men det får man hoppas för det står klart och tydligt samt att det även fanns bild. Kanske bara för att jag inte brukar lägga ut sådana grejer men jag tyckte den var så söt och en söm är lätt att laga. Så nu är det tomt på min traderasida. Dvd:n blev såld igår. Se hur längre jag lyckas hålla den så. Tror inte så länge;-). Vill gärna ha något aktivt även om det bara är en liten sak.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails