2011/10/04

Till och med jag hamnar på dom rosa sidorna ibland

Jag läser aldrig sportbladet på aftonbladet. Idag smög jag in och blev grovt avslöjad av kära maken när han kom runt hörnet.

-Jaså fnittrade han lite. Du kunde inte låta bli bara för att få en glimt av Paul Scholes när han är med.

Nej vad gör man inte för att få en glimt av denna heta man. Ja, jag vet att jag är ganska ensam om detta fenomen men grabben är så jäkla sexig. Så en liten bild i sidan av en helt vanlig artikel kan göra att även jag hamnar på dom rosa sidorna för lite underhållande sport. 

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Nja, näää, not my cup of tea...
Men hur kul hade det varit om alla tyckte likadant?! :-D

tantmarit.se sa...

*FNISS* och jag vet inte ens vem det är, hehe. men vad fasen, rosa är ju oktoberfärgen numera, så titta du i de rosa sidorna om du vill DET!

Nettan sa...

Västgötskan: Det verkar inte vara mångas cup of tea. Jag tror det lutar åt mig och hans fru ungefär ;-).

tantmarit: Japp, jag tror jag kör rosa nu ;-)

/ Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails